onsdag, april 23, 2008

Jomenvisst

Det där med kollegor är ett intressant fenomen. Mycket intressant fenomen. Man har anställt en ny som ska "komplettera" mig på orten. Kalasbra! Egentligen alltså. Men vi är en aning undrande. Känns inte alls som den unge hungrige säljaren som står på tårna och hoppar om ni förstår vad jag menar. Utan mer som killen som tenderar att gå in i rummet och ställa sig och titta på en med nollställd blick. Inte ens förhoppningsfull blick.

Men det blir säkert jättebra. Förutom att han sitter mitt emot mig... och undrar vad jag gör. Hela tiden.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Kanske ska se det som en komplimang? Att du gör ett så bra jobb att det enda komplementet som behövs är en nollställd papegoja...

2:31 em  
Blogger Ängeln sa...

Hahaha! Annars tycker jag nog att han påminner om en guldfisk.

Idag fick jag höra världens konstigaste förklaring till varför han inte kan äta frukt eller grönsaker...

4:25 em  
Anonymous Anonym sa...

berätta

6:34 em  
Blogger Ninde sa...

Ja, nu vill vi höra den förklaringen? För att han ingår i en försöksgrupp om skörbjugg i modern tid?

1:51 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida