måndag, april 21, 2008

Helgen

Inleddes i trist stil med soffa och treo samt feber och riktigt ont i halsen... så där lagom kul. Trodde att lite vin skule smaka men icke. Blev i stället senaste numret av Elle och mutter om ursel tv-tablå.

Inte ens utvilad började jag med att vela om jag skulle åka med till GBG eller inte. Men ett par treo senare var jag med på banan. Vore jul illa att få en julklapp och inte utnyttja den. Så det blev opera och middag på stan samt ett glas vin i en skybar. Inte illa alls. Även om operan faktiskt var lite väl tråkig. Smällar man får lov att ta...

Söndagen ägnades åt hemfärd samt testning av mammas ångmaskin. Som tydligen kan rengöra golv och mattor. Så nu ser hemmet nästan nytt ut. Vilket är en befrielse.

Totalt skandalfri helg precis som vanligt. Skulle väl kunna slå till med att jag somnade i soffan hos mamma igår kväll. Vilken cool tjej. Host host! Skyller på förkylningen... annars hade jag ju gått på en liten spelning...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida