onsdag, juni 25, 2008

Suck

Planen inför dagen var ett kundbesök men kontaktpersonen är en kompis polare. Vilket på nåt vis har av någon anledning bekymrat mig. För jag vill göra ett gott intryck. Gärna vara lite söt/se bra ut. Men bara så där lagom så att han ska tro att jag alltid ser lite lagom piffig ut.

Så dagen till ära så ser jag faktiskt rätt okej ut. Håret lite lagom rufsigt. Jobbkläder men ändå helt okej... sminket sitter där det ska och de nyfärgade ögonbrynen förhöjer.

Onekligen blev jag en aning besviken när han var tvungen att flytta fram mötet. Men kommentaren Jätte ledsen!

Jag hade liksom tyckt att det var lite kul att leka vuxen på nåt vis..

7 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Men fan, det där är bara såå typiskt...

Men färgar du ögonbrynen? Jag kör fransarna...;)

2:57 em  
Blogger Ängeln sa...

Ohja! Försvinner ju helt i solen och konstigt nog så kan jag ha rätt mycket färg på dem utan att det ser konstigt ut...

Klart att fransarna färgas!

5:00 em  
Blogger Ninde sa...

Jasså? Jag färgar fransarna svarta och det ser helt okej ut. En gång gjorde jag misstaget att färga ögonbrynen i samma färg. Såg ut som om jag klätt ut mig till siciliansk mini mafiosa...;)

5:05 em  
Blogger Ängeln sa...

Haha! Nää svarta är väl ingen hit.. men lite färg gör underverk. Ser man ju trots allt levande ut när man vaknar på morgonen ;)

10:24 fm  
Blogger Ninde sa...

Ha,ha jo.. för att inte tala om vilken bambiblick man får de första dagarna efter färgningen..;)

Sticker snart på sem. Har du ledigt något eller jobbar du ett tag till?

11:45 fm  
Blogger Ängeln sa...

All work and no play!

Hade lagt ner alla planer på semester eftersom att jag inte skulle få ta semester. Idag fick jag besked på att jag minsann får semester.. ska helst ta några veckor. Jaha! och vad fan ska jag göra då????

2:47 em  
Blogger Ninde sa...

Låta herr Strul bjuda dig på middag? ;)

6:53 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida