onsdag, juni 18, 2008

Veggieman goes GI

Jag har ju som sagt var en kollega..

Som nu så där mitt i beach 2008 fått för sig att han ska banta. Den enda metoden som är möjlig någon slags blandning av Atkins/GI. Så när jag hör vad han petar i sig så blir jag lätt äcklad.. för jag var ju tvungen att fråga vad sjutton han äter

Vad sägs om följande meny:

Frukost: dietpulver

Lunch: ägg och bacon

Middag: fläskfile med sås

Till detta finns inte ett spår av en grönsak. Kom inte och försök lura i mig att det är en hälsosam diet! Tydligen har han en hel hylla med en massa vitaminer på hemma. Fast det bästa var när han gnällde på sin flickvän i telefonen över att hon inte följde dieten....

2 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Gnällde på sin flickvän? Stackars tjej..

Tycker du ska hinta lite fint om förkalkade blodkärl och eventuella framtida problem på ett visst plan, he he....

11:42 fm  
Blogger Ninde sa...

..och det viktigaste? Hur ser grabben ut egentligen? Pizzaface? Vikt över/under? Muskler?..;)

11:43 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida