torsdag, juni 19, 2008

Senaste veckan

Har förresten mitt hår tagit sig igen och nu är jag stundtals rätt nöjd igen. Jag vet inte om det är det som det beror på men det måste vara det som fick två brandmän* ( i uniform!!!) att komma fram till mig på parkeringen för att att erbjuda sig att lyfta i min nyinköpta betforsäck i bilen. Ytterst trevlig och betydligt mer charmigt än den slemmige pizzagubben som lade till en burk med vitlökssås med en blinkning när jag hämtade syrrans pizzor härom dagen.

Kom dessutom på att vissa killar ibland lyser upp väl mycket när de springer på en på jobbet. Trots att jag inte har någon rosa rattmuff!

* dessutom rätt söta varianter

2 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

T v å söta brandmän i uniform. Nu blir jag avis här...
Du bjöd dem väl på fika som tack? :)

12:12 em  
Blogger Ängeln sa...

Kom inte ens för mig det! Tyckte att det var en aning pinsamt med ett par brandbilar som publik..

12:21 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida