torsdag, juni 19, 2008

För övrigt...

...var jag nog den enda i Sverige som inte tittade på fotboll igår. Jag erkänner att för 2 år sedan såg jag i stort sett alla matcher. Det finns en avgörande skillnad då mot nu..

DÅ satt jag vid en storbildstv på ett hak i Grekland med 2 kompisar och en engelsk farbror som gillade Manchester United, som varje gång han såg oss sa Hello Sweden. Som även han gav tyskjävlen dödande blickar när han började skråla för tysklands vinst.

NU kändes det helt enkelt inte ett dugg lockande. Så jag gick en rejäl promenad med hundarna och smet förbi mamma och tog ett glas vin istället. Sen kollade jag på Gossip Girl och insåg att det inte skiljer sig alltför mycket mot intrigerna på jobbet.

2 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

He,he visst är det hemskt när man känner igen sig. Men har ni verkligen en Chuck på kontoret? ;)

12:10 em  
Blogger Ängeln sa...

Nää det förstås...

Fast playboytjejen sa upp sig här om dagen... fick ju inte sin vilja igenom... för att sedan dyka upp ett par dagar senare och låtsas som inget...

12:20 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida