fredag, juni 13, 2008

Wunderbar


För ett tag sedan lånade jag syrrans bil. Gick väl bra förutom att någon backade in i eländet så att den blev väldigt bucklig. Jag blev inte helt poppis kan man sammanfatta det som.. men snäll som jag är så tyckte jag att den luktar hund. Bilen alltså.

För att råda bot på hunddoften köpte jag ett Wunderbaum som jag gömde längt bak i bilen. Givetvis upptäckte syrran tilltaget då hundarna helt plötsligt började lukta artificiell skog...

Nu har jag lånat bilen och en vovve igen. Bara det att jag råkade komma åt det gröna helvetet så att plasten åkte av.. vilket innebär att det faktiskt luktar lite mer nu..

Synden straffar sig själv antar jag.

2 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Wunderbaum! Aber das is verboten..

Nog för att vi på skoj "pimpade" en lånad bil en gång inför återlämnandet. Med raggartärningar och graneländen. Men det är preskriberat nu..;)

12:14 em  
Blogger Ängeln sa...

Tror du? Blir nog det nästa gång tror jag.. eller en rattmuff..

11:20 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida