måndag, juni 16, 2008

Fettplatta

Igår tog jag beslut. Jag ska aldrig mer äta fulpizza. Ni vet sån pizza som känns som en så förbannat bra idé när man är trött och har missat att äta.. Igår köpte jag en pizza för att jag var trött och hade suttit på djursjukhuset med syrran i en massa timmar. Så jag snodde lite rödvin från syrran och slängde mig hem, på vägen beställde jag fettplattan. I samma stund som jag kopplade ner samtalet så ångrade jag mig. Varför beställde jag inte den där dyra pizzan istället. Den där som man kan se innehållet på utan att det är en hackad massa dränkt i ost, fett och vitlöksås.

Sen hade jag ågren över den där pizzan i flera timmar. Rent ut sagt jävligt korkat.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag får alltid Pizza ångest :(

8:26 em  
Blogger Ängeln sa...

Men frågan är varför man faller till föga?

10:38 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida