måndag, juni 16, 2008

Om...

Jag var i knappa 20-års åldern ( vilket känns just nu känns som att det vara läääänge sen), liten och söt... och hade börjat på första "riktiga" jobbet.. och nästan är ensam tjej..

Så hade jag kvickt klurat ut sambandet med det inte främjar min framtoning som seriös att ha playboykaniner hängande i min bil så att alla ser samt en rosa rattmuff med "diamater" i.. Jag håller med om att det är rätt sött men inte helt fiffigt om man inte vill att killarna ska uppfatta en som annat än just liten och söt.

7 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Ha,ha jag hade en liten söt kjol med rosa blommor på... typ.

Men playboykaniner kan nog onekigen slå det med hästlängder. Vilka kommentarer fick du på dom? :D

5:47 em  
Blogger Ängeln sa...

Du missade.. OM...

8:38 fm  
Blogger Ninde sa...

Phew. Ska nog inte jobba ihjäl mig samtidigt som jag läser mer..Ok. Nu är jag med dig...

Kunde bara tänkt mig att du hade haft det som ett skämt. Vad eller liknande. Ens i 20 årsåldern. Men du menar alltså att en tjej har det p å r i k t i g t? *asg*

11:08 fm  
Blogger Ängeln sa...

*Skrattar*

Jaaaa det är smått otroligt. Men visst fasen har hon det på riktigt dessutom...

11:26 fm  
Blogger Ninde sa...

Du tycker det är lika sjukt som jag då..*Phew och där återgick den bild jag hade av dig till det normala igen* ;)

ps. Och vad sägs det om henne då? Bland the boys. Ifall du vet? ;)

4:53 em  
Blogger Ängeln sa...

Nja de är en aning förtegna angående det. Men visst de åker gärna och hjälper henne när hon är "mörkrädd"...

6:11 em  
Blogger Ninde sa...

"..de åker gärna och hjälper henne när hon är mörkrädd" Moha ha ha...

Ja pojkar är så hjälpsamma ibland...;)

10:40 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida