torsdag, juni 12, 2008

Snart helg

Den här veckan har varit lite jobbig på många sätt och vis. Så när helgen närmar sig med stormsteg har jag gjort en liten plan.

Pappa med fru är på semester så jag tänkte invadera deras hus. Som en liten minisemester. Smita iväg med mitt lilla Zoo och gömma mig ett par dagar. Gå långa promenader på stranden, läsa böcker, bada i badkaret, kanske se någon film. Framför allt bara vara utan alla måsten hemma.

Frågan är om jag ska fixa hästvakt eller om jag blir rastlös..

3 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Ta med hästen? Inget zoo är komplett utan häst. Att galoppera med på stranden? ;)

8:53 em  
Blogger Ängeln sa...

Nja... kräket är halt så något sådant blir det inte.. dessutom tror jag att hon på nolltid kan tugga i sig hela trädgården utan någon vidare urskiljning. Just nu ser hon ut som en övergödd flodhäst.. och lever mestadels på halm.

9:52 fm  
Blogger Ninde sa...

Ajdå. Kryaklapp till hästfröken...:)

12:10 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida