måndag, februari 11, 2008

och helgen som gick

i raketfart som vanligt...

Kan konstatera att sol gör livet betydligt lättare. Innebär också att det blir lite vettigt gjort hemma. Förutom att jag kan konstatera att varje katthår och dammkorn som existerar syns alldeles för tydligt i solen. Att jag inte gjort något åt det är ju smått tragiskt. Kvällen blir räddad.

Sen har jag påbörjat rensningen bland hästgrejer och slängt upp lite saker på tradera. Lite roligt att följa försäljningen som ser ut att gå rätt så hyfsat. Föutom att ingen lagt bud på min sadel som jag verkligen helst vill bli av med. Men men det lär ju lösa sig.

Nu ska jag sitta och smörja in händerna efter att ha varit enormt korkad och tog av mig handskarna när jag red igår. Det får jag sota för idag. Snyggt? Inte alls.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida