fredag, februari 08, 2008

Hej och hå

Så var det dags. Nedräkningen klar. Krokikursen börjar. Jag kan efter kvällens upplevelse konstatera följande:

* Kursen var full men vi var drygt en handfull deltagare av blandad ålder och stil. Vad sägs om pensionerade läraren, unga killen med piecingar och konstiga dreadlocks eller damen som pratar hejdlöst.

* Har jag hållt i penna tidigare i mitt liv? Tveksamt! Kändes verkligen inte så. Drömmen om att vara en oanad talang är bara att glömma.

* Det är grymt svårt att få till det utan att människan ser ut som ett missfoster

* Modellen var ingen unga puma, tror inte min kollega som önskade att jag skulle ta en bild på modellen med telefonen och skicka över står kvar vid sitt ord.

Tiden flög iväg och jag längtar redan efter nästa vecka

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida