onsdag, januari 30, 2008

Aj fan

En av tjejerna ( som numera är fd kollega) ringde idag och skvallrade om lördagens bravader. Som enligt min mening var väldigt lugn och fin och framför allt var jag väldigt skötsam. Det stämmer ganska väl. Förutom hade jag helt förträngt att tjejerna roade sig med att klämma på mina bröst på dansglovet. Plus att jag dessutom hade en lätt oanständig urringning. Fin så klart... men jaaa...

Om man nu vill hålla en låg profil på sitt nya jobb kanske det inte är läge att göra sådant framför en av sina kollegor. Rent hypotetiskt är det inte alls bra. Inte alls diskret.

Sen fick jag höra vad snubben jag tippade flörtade lite ( typ ville hångla) sa i taxin efter att jag hoppade ut först.. "Nästa gång ska jag tokragga på den andra tjejen X istället". Humor!

3 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Ha,ha storartat ! ;)

..och ang Colin Firth längre ner. Visst är han söt. Lite väl stiff bara..?

3:39 em  
Blogger Ängeln sa...

jo men på nåt skumt vis lyckas han få det att bli lite läckert.. på ett väldigt konstigt sätt...?

9:26 em  
Blogger Ninde sa...

Ja..lite rätt har du.."duger väl under kriget" som man säger i Hemstaden ;)

2:24 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida