fredag, februari 08, 2008

Christer

Jag erkänner att Christer i P3 är ett av mina favoritprogram i radio. Helt fantastiskt rent ut sagt och går ju dessutom i repris på kvällen om man råkar ha missat. Så för närvarande underhåller jag även hästarna med lite Christer. Tycker nog att de börjar se mer harmoniska ut efter att få lite goda råd om livet.

Kan någon ha missat relationsrådet? Det är ju ganska kul lösningar på problemen som dyker upp och jag tycker nog att Kitty passar alldeles utmärkt där. Så när jag idag råkade se hennes krönika i Aftonbladet kan jag ju inte annat än flina.

Så alla killar här är veckans tips!

Ser genast stökrunkande framför mig.. haha!

5 kommentarer:

Blogger A. sa...

Här vill jag protestera. Du väljer det absolut sämsta med Christer. Kitty är en anledning att byta kanal ju...

Stackars hästar. Fredagsflirten däremot är en höjdare :-)

11:30 fm  
Blogger Ängeln sa...

Det kan jag hålla med om. Mina favoriter är sanning eller bullshit samt moraltestet...

Hmm det var någon som hade ställt in Rix fm på radion innan jag kom dit.. Då var det verkligen synd om hästarna!

12:52 em  
Blogger Ninde sa...

..och nu vet vi ju alla vad killar med fula nagelband på vänsterhanden haft för sig..:D

2:57 em  
Blogger Ängeln sa...

Frågan är ju om det är positivt eller negativt ;)

3:42 em  
Blogger Ninde sa...

Ha,ha tja det kan man fråga sig. ett varningstecken kanske? ;)

Ha en bra helg nu.. :)

5:04 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida