måndag, februari 04, 2008

Blåsning

Insåg att jag var tvungen att köpa dammsugarpåsar i helgen. Det är ju en grej som liksom inte går att undvika. Man kan väl inte stoppa i en plastpåse istället?

Så igår lyckade jag hitta var i affären de finns, identifiera vilken sort jag skulle ha och fick gå till kassan för att bli rånad. Hur fan kan 4 ynka påsar kosta 80 pix? Det är ju rent hutlöst och går definitivt in under kategorin av saker som är dödligt trist att köpa. Som även lysrör passar in på. Finns ju inget kul med dammsugarpåsar. Så vill nån ha en affärsidé, sälj dammsugarpåsar för 10 spänn styck. Jag köper direkt.. lovar!

5 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

En del påstår att det är billigare på nätet, jag har inte provat http://www.dammsugarpasar.nu/

Hutlöst är vad det är. Och synd att inte alla märken kan ha samma påstyp..*suck*

12:02 em  
Blogger Ängeln sa...

Inte ett dugg billigare men du får husmorspoäng!

1:42 em  
Blogger Ninde sa...

Det var väl attans då.. men stolt över poängen ;)

1:57 em  
Blogger Ängeln sa...

Du har inte en rullande prenumeration? Tittar oroligt omkring mig...

2:21 em  
Anonymous Anonym sa...

Dammsugarpasar.nu är dyra, onoff är dyrare och elgiganten värst... Kolla på dammsugarpåsar.com.

9:53 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida