torsdag, januari 31, 2008

Uppdrag avklarat

Huliganen väckte mig vid 4-snåret genom att kela intensivt med sänglampan. Jag får väl skylla mig själv för att jag inte ägnade mig åt att ge honom hans dagliga dos av extremt kel. Sen hur stor den bör vara kan vi tvista om. För enlig mig är han omåttligt kelig.

Sen var det ju det där med att somna om vilket jag inte är lika bra på. Finns ju alltid saker att fundera på som stör. Så efter en stund hämtade jag tidningen, som tog slut ganska fort. Då börjar jag som alla normala människor att plocka undan och städa lite.

Följande går att konstatera efter att ha sorterat i garderoben ( jaaa minsann jag tog tag i det!)

* Joo jag hade kläder som jag hade glömt

* Om jag börjar stryka har jag betydligt mer att ha på mig på jobbet

* En hel del går direkt att sortera in i sommarfacket

* Det märks att jag var ledig en del förra året för jag har många hoodies

Nu har jag bytt lakarn i sängen och ska försöka få till en timmes vila innan jag borde börja göra mig klar... jippey! Få försöka se det positiva. Borde kunna sova ikväll.

1 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Hoodies är perfekta hemma-slöa-plagget..o jag ska också skärpa mig med strykningen. Inte i panik morgonen innan mötet ;)

5:13 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida