tisdag, oktober 30, 2007

Tisdag

Livet känns betydligt bättre idag. Inledde morgonen med hundpowerwalk och livet känns genast lättare. Plus att jag faktiskt gjorde en snabbstädning hemma. INNAN jobbet. Det är vuxenpoäng som sår högt i taket. Men jag är ju faktiskt van från mitt gamla liv där jag var tvungen att åka hemifrån vid 7 för att ta mig igenom köerna till jobbet. Nu går jag hemma och lullar samt får frukost på jobbet... lite lyx i alla fall.

Sen var det det där med att stryka. Nu ligger det en stor IKEApåse full med stryktvätt.. och den har väntat länge på att försvinna...

1 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Inte bara rört på dig utan även
s t ä d a t innan jobbet. That can't be good..Typ tusen PRO-points ;)

2:07 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida