söndag, oktober 28, 2007

Helgen

Inleddes med att en av de verkligt goda vännerna kom på besök.. vilket föregicks av hysteriskt städande. Plus lite styling av lägenhet. Vilket är bra för nu trivs jag bättre hemma.

Fredagen ägnades åt vinpimlande och middag på byn. Trevligt värre och kul att komma utanför dörrarna. Men det var en himla tur att vi lade av i vettig tid.. för ett glas vin till och jag hade varit väldigt trött dagen efter. Klokt.

Idag har jag tom fikat på stan. Det var inte igår om man säger så. Så nu får jag inleda en nya trend. Umgås med folk...

2 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Åh. Konkluderade också att jag måste bjuda hem folk oftare. Så att lägenheten stylas oftare, he he :)

Bor du med gångavstånd till "byn" ? (var länge sen man kunde använda sig av ordet byn;)

9:40 fm  
Blogger Ängeln sa...

beror väl på vad man kallar gångavstånd ;) Tar nog 20 minuter att gå ner ungefär. Så har jag klackar så tar jag bussen eller taxi..

1:09 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida