fredag, oktober 19, 2007

Fördelar med kollegor

Min kära bordsgranne kom med en påse med torkade trattkantareller åt mig idag. Genast förlåter jag allt prat om barn och dagis. För trattkantreller kan jag stå ut med mycket. Jättemycket! Så nu smids planer inför helgen.. svamppaj? Svamprisotto? Hmm eller svamppasta... Svåra beslut en fredag!

( jag har faktiskt gått powerwalk varje morgon, endast druckit en kopp kaffe om dagen och åt endast en bit kaka som chefen hade med sig, trots att jag haft huvudvärk hela veckan)

1 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Akta dig huvudvärk av kaffe abstinens är farliga saker det ;)

Ha en bra helg!

Och så fort hostan gett med sig kommer morgonpromenader tas upp..

5:14 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida