tisdag, februari 12, 2008

kniven i skinkan

I lördags var planen hoppning på hemmaplan. Så min roll var att släpa fram hinder under tiden som att ryttaren skulle slänga i sig nåt att äta. När jag släpat fram nästan alla hinder kommer beskedet:

Ingen hoppning idag för den damen. Nähä?! Vaddå? Joooo någon hade satt diskstället på golvet och när hon hukade sig för att ta något i kylen.. så stod det i vägen. Så hon råkade sätta sig på en kockkniv. Hur det nu är möjligt!

Ridning efter det var uteslutet för hennes del. Blev akuten och stygn istället.

4 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Nämen gud, sätta sig på en kockkniv! Stackars tjej..

(och om det hade varit en film hade du hoppat in och ridit felfritt och sedan insett att du haft en oanad talang för hoppning..?)

11:17 fm  
Blogger Ängeln sa...

Haha! Jag hoppade faktiskt själv istället ;) Men oanad talang...självklart! Bara det att jag har blivit lite feg med åren...

1:14 em  
Blogger Ninde sa...

Du ser, det var väl det jag kände på mig! Placerad? Clearround? :)

3:48 em  
Blogger Ängeln sa...

hahaha! Clear round på studsar hemma.. inte så avancerat..

4:43 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida