tisdag, mars 27, 2007

nu jävlar

Ska livet tas tag i och vem vet kanske bloggen.

Vad hände i helgen? Inte så mycket. Var ute med syster yster i lördags och det blev en väldigt lugn tillställning. Till skillnad från söndagens grillpremiär. Om någon missat det så är det vår här. Vilket skulle firas. Med grillning hos mamma. Det blev lite blött. Mamma välte ett vinglas, syrran slog sönder ett och jag satte en korkskruv i tummen ( vilket innebär att jag har ont i tummen just nu). Men annars var det väldigt lugnt.. Tro inte att jag har lärt mig att det inte är en bra idé att sitta och pilla på saker.

1 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Aha, varför hålla fingrarna i styr när man kan ordna med festens underhållning/ge upphov till tallrika annekdoter med motsatsen..det är min melodi ;)

ps. Hur går det med Stockholms-stadsismen där nere? Fått någon jobbnobb pga Sthlmsåren än? ;)

11:01 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida