tisdag, mars 06, 2007

Bekännelse

Senaste månaden har jag köpt 1 par stövlat par, 1 par stövletter och ett par skor.. Jag har inte använt några av dem. Så till helgen är det skärpning och sexybabe som gäller...

Ikväll ska jag arragera min garderob och vänta på att syrran kommer hem från dejt. Så jag kan förhöra henne på det pinsamma sättet som storasystrar kan.. Frågan är om jag ska inleda med frågan om han har stor kuk? Det roliga är att hon aldrig skulle hitta på nåt... vilket gör det ännu roligare att fråga..

3 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Ja ni Storasystrar kan vara bra pinsamma ibland, så var snäll.

Fast om du inte är det har du en moralisk plikt att genast delge dina läsare "all the jucy details" he he;)

2:18 em  
Blogger Ängeln sa...

Jag lovade att inte avslöja det just nu! Men lovar att det kommer SNART... ett visst underhållningsvärde finns definitivt ;)

1:48 em  
Anonymous Anonym sa...

Nej! Hon får inte berätta något eftersom vår mor läser bloggen... ;-)

7:45 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida