onsdag, mars 21, 2007

tiden går

Fort som bara den. Känns som att jag har ett jobb som allmän djurskötare... Dagens projekt är tvätt och kanske lite städ. Sedan är det hoppträning med fyrbent djur. Vilket tar några timmar i anspråk då det involverar transport osv. Men jag brukar vara på väldigt gott humör efteråt.

Vad har hänt på sistone? Sett The Departed och konstaterade att det är bästa filmen på länge. Annars inte mycket. Dagarna går i ett nafs och jag vet inte vart tiden flyger... ålderstecken så klart. Men jag har inte ridit i mörker en dag sen jag kom hit och det är rätt härligt.

Nu är det väl dags att gå tillbaka till tvättstugan. Jipeey!

3 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Gillar också The Departed skarpt! Hur gick hoppträningen? Hur högt/vad har ni hoppat? (Lite avis där ;)

2:43 em  
Blogger Ängeln sa...

Lysande faktiskt. Det tar sig.

Presentation av häst:

Sto, 5 år med rätt god hoppbegåvning. Trevlig ganska modern typ och mycket bra huvud. Ganska rörlig vilket börjar komma fram nu. Jag börjar äntligen få henne att använda bakbenen nu.

Vet inte hur högt vi hoppade... det varierar.

8:22 fm  
Blogger Ninde sa...

Aha :)

10:58 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida