måndag, augusti 25, 2008

Ole dole doff

Äntligen så ska jag upp till den stora staden i helgen. Känns som att det var evigheter sedan och jooo det var det ju. Det kommer bli intensivt på alla sätt och vis och ärligt talat så längtar jag. En promenad på söder.. ta en öl med kompisar.. lyssna på lite bra musik.. Jag vet att det är saker man kan göra här med men det är inte alls samma sak. Inte alls faktiskt.

Men nu till den stora frågan.. ska jag meddela Herr Strul om att jag dyker upp i hans hemkvarter? Allt sunt förnuft säger just att jag inte borde det. Men sen kan man ju alltid fundera över sedan när jag haft det? Förnuft alltså.

2 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Såklart du ska meddela honom. Fast träffa honom bara om du är säker på att hjärtat håller för det...;)

Och välkommen hit till stan! :)

9:25 fm  
Blogger Ängeln sa...

Tack!

Tja den som lever får se.. är bara så gräsligt less på celibat. Och jaaaaa det är mitt fel för jag "dejtar" ju inte..

6:33 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida