fredag, augusti 29, 2008

Nedräkningen

Veckan blev lite grann som väntat. En aning hektisk. Så nu är det äntligen fredag och jag borde var pigg och laddad. Istället är jag ganska trött och sliten och lider av en släpande sömnbrist. Inte ett dugg smart. Halsont och förkylning hålls undan med treo och jag hoppas slippa ett utbrott. Usch vad tiden flyger iväg när 2 dagar ska tillbringas med möten och utbilding på annan ort.

Dessutom blev min resplan för morgonen saboterad då Veggieman i en hast försvann och en plan B fick snickaras till illa kvickt. Vilket i sin tur innebar en arla uppstigning imorse. Jag hoppas skarpt på att få till en powernap på planet.. annars kommer det att gå fort och lätt med några glas i kroppen.

Nu är förhoppningen att jag hinner komma på plats i stora staden så att jag kan se Säkert idag..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida