måndag, juni 30, 2008

Puh!

Så var det måndag igen efter en supernice helg. Inser att jag lever upp när jag får besök av vänner från den stora staden. Vi hann bocka av en massa saker:

- Krogbesök med middag och slutligen sena drinkar på stan. Kom på mig själv att beställa en drink som skulle vara sur och smaka sprit.. för övrigt konstaterades det att utbudet att läckra killar är ytterst knapert.

- Kulturella så att det förslår, besök på Louisiana och tittade på Cézanne & Giacometti med trevlig lunch och allt det där.

- Bio, Sex and the City. Klart överförväntan och kommer garanterat att kompletteras till boxen..

- Grillning hos mor vilket för min del resulterade i att jag är smått sliten idag. Borde lära mig någongång att vin och vatten INTE är samma sak. Vin smuttar man, inte bälja sig mängder som man kan göra med vatten.

Nu möte - igen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida