tisdag, april 29, 2008

Utmanad

Tack för den Ninde.. ;)

"Se dig omkring där hemma. Finns det något speciellt du gillar/inte gillar hos dig just nu?"


Nu är jag ju inte hemma för tillfället. Men dessvärre vet jag ju hur sjutton det ser ut. Vad jag inte är nöjd med är att jag inte tagit reda på all ren tvätt samt att hatthyllan är på väg att lossna. Sen var det saknade efter ett badkar...

Däremot är jag grymt nöjd med att jag satt upp tavlorna i vardagsrummet och att diskmaskinen fugerar. Små saker kanske. Fast nog sjutton spelar det roll.

Kan jag applicera det på jobbet?

Jag är inte nöjd med min kollega som sitter och tittar på mig hela dagarna. Kommer att bli tokig på honom.

3 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Trodde ju du skulle visa bilder på skånska gårdslängor eller så..ha ha ;)

Hatthyllan på väg att lossna? Illa. Du behöver en handyman. Kan du inte bjuda ner Herr Strul?

3:50 em  
Blogger Ängeln sa...

Hmm pratade med honom ikväll... men om han kommer hit och åker så kommer jag ju sakna honom. Inte bra.

Sen var det ju det där med att klippa bandet.

11:42 em  
Blogger Ninde sa...

Hm är det så. Som H. Fattar:(

10:38 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida