fredag, februari 15, 2008

Fredag

Härligt med helg! Befarar dock att det kommer tillbringas i soffan med näsdukar och en massa film på dvdn.. Känns som att risken att jag fått familjens dunderförkylning är överhängande.

Så nu blir planen att ladda med filmer, handla hem lite mat, kanske några tidningar och vänta på vad som komma skall. Gudfadern kanske? Eller Det Stora Blå.. filmer som jag brukar se på när jag är sjuk.

Middag hemma hos mor är i alla fall uteslutet.. vill inte få fler elaka virus bakterier på mig nu.

4 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Meh..var inte du sjuk alldelles nyss?

(Zink. C-vitamin. Galghumor) *Krya*

9:34 fm  
Blogger Ninde sa...

Åh Matt är bra i klippet nedan du.. :D

9:35 fm  
Blogger Ängeln sa...

Är en aning besviken på att mina vitaminpiller ( som jag numera sedan ett par veckor knaprar)inte verkar funka. Eller så gör dom det...och det är därför jag klarat mig så länge...

11:24 fm  
Blogger Ninde sa...

Vitamin schmittamin..själv är jag periodare när det gäller sånt där. Kör Berocca när det är stressigt. Vilket det iofs rätt ofta är..

1:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida