onsdag, september 26, 2007

back in b

Det har sitt pris att börja jobba igen. Det där med jobbkläder är liksom ett kapitel för sig. Jag har ägnat nästan ett halvår åt att lulla runt i jeans och luvtröja alternativt ridbyxor.

Nu är det ju fram med kavajen och de klackade skorna. Helt ok. Men satan vad obekvämt det är! Tycker att allt sitter åt och spänner. Kan iofs finnas en anledning men den ignorerar jag...

Fast idag kom jag på den perfekt kontorsklädseln. Omlottklänning i stretchmaterial! Ser snyggt ut och är mjukt som en pyjamas. Visst får offra mig och ha klackade skor - men det är det värt. Dessutom tycker folket på jobbet att jag ser uppklädd ut idag...

1 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Smart tjejen! Älskar den där känslan när man ser snygg och uppklädd ut samtidigt som det är bekvämt. Var köpte du din?

11:11 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida