torsdag, september 13, 2007

En ny dag

Utan mord och kräkorgier. Bara att slippa det gör att livet känns lättare. Fantastiskt rentav. Ska bli skönt med fredag och en relativt obokad helg. Det där med att jobba är en aning ovant. Gå upp på morgonen är inga problem. Inte jobba heller. Men innan jag vant mig känns det lite jobbigt att ha häst.. alla dagar i veckan. Inser varför jag hade full service* i Stockholm. Hade nästan varit skönt att vara hästledig en dag i veckan. Nu ska jag komma igång och rida ordentligt. Sista dagarna har jag longerat och lovar att jag kände mig väldigt ringrostig när jag satt upp idag. Men men bara att bita ihop....

* = mockning och allt var fixat

3 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Neeh..egen skötsel är nåt heeelt annat. Kanske ha en "medryttare" om sånt funkar där du bor? Fast landet har fin ridnatur va? :)

1:50 em  
Blogger Ängeln sa...

Nja, jag är inte så pigg på att släppa upp någon annan som inte rider bättre än jag. Tanken är att via proffsryttare få henne till Falsterbo nästa år. Är man petig så är man...

3:54 em  
Blogger Ninde sa...

I hear you. Inte kul att behöva spendera den tid man själv har med att fixa till andras misstag.. Been there. Done that :(

10:38 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida