måndag, september 17, 2007

Vanor

Det kändes väldigt annorlunda att tvätta håret igår kväll. Hade liksom inget kvar kändes det som. Men det var intressant att försöka göra något åt det imorse. Jag tog mig i kragen och motstod första impulsen att sätta upp det i tofs. Det ser rätt så okej ut men påminner om någon frisyr jag hade i sena tonåren. Fortfarande inte övertygad om det är flipp eller flopp.

Det är intressant att börja jobb igen. Gamla vanor gör sig påminda. Men nu ska jag försöka få ordning på torpet. Rutiner kan ju vara en fördel. Låter trist men är rätt så bra. Ska börja med att se till att tvätta en gång i veckan. Samt städa en gång i veckan… hmm tror att det räcker.. Tråkigt värre. Men tanken är att jag ska få tid över till annat.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida