måndag, september 17, 2007

Förutom att...

... det är måndag och jag haft en måndagsdepression hela dagen så har även en viss åldersdepresson infunnit sig. Jag kom på att jag inom en månad inte fyller jämna treor utan mer. Det går inte att förneka ett klart faktum. Jag börjar bli gammal. Kul ibland men inte alltid.

Seden gled jag in på aftonbladet och blev uppmuntrad. För vem kan annat än le åt dessa övningar. Misstänker skarpt att chefen kommer undra vad jag pysslar med om jag kör programmet 4 ggr om dagen på jobbet.

2 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Äh, skit i att fylla på med år. Det tänker jag snart göra. Det var kul fram till 25. Nu räcker det snart.. ;)

3:54 em  
Blogger Ninde sa...

ps..syrran och jag brukar ge varandra såna där födelsedagskort med årtalet. På helt fel år.. Vi har lika kul varje gång, det är alltid nån stackars bekant som tror han fattat fel på åldern när de läser kortet.. he he

3:56 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida