måndag, april 02, 2007

Tänk att

samma vecka förra året var det -10 grader och snö här.

Dagen har ägnats åt ridtur och hundpromenad längs stranden med efterföljande picnick. Inte alls tokigt och känns ganska hälsosamt. Nu är jag lite lagom trött och rosig om kinderna. Det börjar faktiskt synas att solen är framme. Om jag inte tänker mig för kommer jag att ha pandasolbränna ganska snart.

Rätt skönt att sitta på en filt och uppdatera livet som gått de senaste åren. Trots att vi inte träffats så mycket senaste åren är det ändå som om det var igår vi sågs. Så är det med gamla vänner.

1 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Åh, blir lite avis. Ska åka hem till gamla vänner snart..

Fast det där med kompis som hittat mannen i sitt liv känner jag tyvärr igen. Fast nu verkar hon faktiskt ha hittat honom. Nr 32 eller så har hållit i över ett år nu..peppar,peppar ;)

Fattar inte hur de vågar flytta ihop sådär direkt...

10:45 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida