torsdag, mars 29, 2007

Snäll syster

Idag gick jag upp klockan 05.30 för att åka till syster yster och gå ut med hennes hundar. I min värld borde det ge mig hejdlöst med bonuspoäng. Jag funderar genast på saker jag kan tänka mig att hon kan få göra...

Städa min lägenhet som är full av sand och vaxflagor ( förklaring till det äventyret kommer)

Tvätta och dammsuga min bil

Skifta däck på bilen

Montera bokhylla ( jag måste köpa en snart)

Bära upp böckerna till bokhyllan ( 3 trappor utan hiss)

Men om jag har rätt så får jag göra det där själv.... plus ta hand om hundarna mer. Kul javisst, men inte på morgonen. Däremot ska jag snart upp till Stockholm en vända. Så syster får vara hästvakt i minst 5 dagar.. hämnden är ljuv.

4 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Aha, kommer du upp för lite gamalt hederligt vilt festande? Eller bara hämtning av blivande miss Guldklimp?

Ser fram emot förklaringen på sanden mm ;)

11:45 fm  
Blogger Ängeln sa...

Hederligt vilt festande!!

35 års partaj och koncert som jag vill se. Så det lär bli lite ös hoppas jag.

Lillkissen kommer från syster ysters uppfödning så det är inte så avancerat. Men kostar likväl..

3:02 em  
Blogger Ninde sa...

Aha, kostar hundvakt? ;)

Ha en superkul helg. Gör inget som inte jag skulle göra (vilket på sin höjd utesluter mord ;)

4:41 em  
Blogger Ängeln sa...

Dessvärre är det en månad kvar tills Stockholm invaderas. Men den som väntar på något gott...

Nu är jag åter hundvakt, borde ta noteringar om hur mkt det är så jag kan ta upp det vid en eventuellt diskussion ;)
Men visst de är ju roliga också..

7:53 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida