torsdag, november 30, 2006

Jorden kallar

Min lägenhet blev såld. Så nu inser jag det faktum att jag är utan bostad snart. Shit! Vad tänkte jag med? Nu är det bara att gilla läget. Effektiviteten på jobbet LYSER med sin frånvaro. Jag sitter och tänker på annat. Inte många knop gjorda idag inte.

Saker jag vill göra innan jag försvinner från stan, krasst sett göra det där jag BORDE ha gjort under de snart tio år som jag bott här.

- Gondolen. Sanslöst att jag aldrig varit där! Gillar ställen med utsikt. Men tycker att höjder är lite läskigt.
- Vasamuseet
- Hovstallet

Det är bara att inse att jag under perioder ägnat alldeles för mycket tid på krogen.
Vattenhål som jag kommer att sakna:

- Debaser
- Metro
- Sture Hof
- Pet Sounds

2 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Visst är det löjligt att man aldrig kommer sig för med vissa saker? "Gillar ställen med utsikt. Men tycker att höjder är lite läskigt". Exakt min åsikt:) har också varit på gång upp till Gondolen ett tag...

5:26 em  
Anonymous Anonym sa...

Gondolen är helt underbar!
Dessutom gör de vääääldigt goda drinkar där i baren :)

10:03 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida