torsdag, november 23, 2006

Happy Birthday

Bloggfan. Ett helt år. Känns sjukt och overkligt. Vad har hänt på ett år? Vad varför gör jag det här?

Jag vet inte riktigt.

Vad hände för ett år sen? Det brakade med Grottis. Inget långt förhållande men en kille som jag verkligen gillade. Han visade ju sig vara..hmm.. speciell! Det var SNÄLLT sagt. Men han är i min värld ett mysterium.

Så jag tog det osäkra för det säkra och återvände till Herr Strul. Intressant val igen. Men varför överge ett vinnande koncept? Men det har det ju aldrig varit. Nu lever jag i det sensationellt trista celibatet sen en längre tid. Men jag orkar inte. Vara trevlig, social och känna att nu ska jag vara trevlig. This is what you get! For better or worse.

Nåja.

Kram

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jaha ja.

Ett grattis är väl på sin plats. Grattis.

Kram
(nykter)

11:38 em  
Blogger Ninde sa...

Ett stort grattis! Och lycka till på bröllopet, känns det outhärdligt sockersött så kan du ju alltid visualisera det gigantiska ekonomiska underskott som festen kommer att skapa i parets ekonomi he,he...;)

10:42 fm  
Blogger Ängeln sa...

Ninde! Du räddade min dag!

Jag har tom fått kommentaren, det finns 2 singel killar men ingen av dom lär vara nåot för dig. Tack och lov! Men jag ska slänga på min festblåsan och se snäll ut en HEL kväll.

6:24 em  
Blogger Ninde sa...

Aha, "det finns två killar som är singlar, och när du ser dem kommer du att förstå varför..?" Ha så kul det är möjligt iaf, ha en bra helg!

(skrivet under inflytande av företagsglögg)

7:35 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida