måndag, november 27, 2006

På väg

Jaha, nu är det officiellt. Jag sa upp mig förra veckan. Det var några veckor sedan jag bestämde mig. Så blir det förändring. Ganska mycket förändring faktiskt. Men det är på tiden. Jag kan inte köra på det här livet mer. Det perfekta tillfället dyker inte upp. Så det blev nu.

Lägenheten ligger ute till försäljning. Jag lämnar stan och drar ner till sydligare breddgrader. Men en skräckblandad förtjusning. Intalar mig själv att det alltid går att ändra sig. Ångrar jag mig kan jag återvända.

6 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Starkt gjort! Min erfarenhet är att man oftast ångrar det man inte gjorde. Nu är jag ju jättenyfiken på alla detajler. Var? Vad? Hur? Nytt jobb på g? Hoppas att du kommer fortsätta blogga som vanligt, även om du forsvinner från Storstaden.

2:25 em  
Blogger Ängeln sa...

Okej några ledtrådar:

Sundets pärla...

Inget nytt jobb på G. Så det är ju något att ta tag i. Men det brukar ju lösa sig. Så hör ni någon som har ett jobb i Skåne eller Cph så är jag på..

2:53 em  
Blogger Ninde sa...

Aha, när åker du?:)

8:01 em  
Anonymous Anonym sa...

Där ser man. Stor sak att göra. Jag måste hålla men Ninde, de skaer jag ångrar är de jag aldrig gjorde.

Well, hälsa Henke.

10:47 em  
Anonymous Anonym sa...

Jaha här händer det saker ser jag. Fröken får höra av sig med nån sorts uppdatering på telefon och adress snart!

11:17 em  
Blogger Ängeln sa...

Ninde: Inte hugget i sten än. Men sannolikt i januari

Manual: Funderar skarpt på årskort faktiskt.

Bulla: Samma mobil som förr dock inte jobbets. Adress har jag ingen aning om, ska väl inleda vistelsen som nomad. Blir väl att köpa ny lya. Med gästrum... Whoa vuxenpoängen hopar sig...

8:26 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida