fredag, november 17, 2006

Novemberdis

Igår eftermiddag tittade jag ut och trodde att klockan var runt fyra. Men icke. Den var strax efter 2. Hur kul är det? Måttligt.

Efter ett infall igår tog jag ledigt idag. Ligger efter med tvätt och sånt och lyckades knipa en tvättid. Dessutom är en gammal kompis i stan så jag tänkte lyckas fika med honom.

Förövrigt hittade jag mitt drömhus på hemnet igår. Bara ett problem.. Finns det någon rik eller väldigt händig karl som vill bo med mig? Det ser rätt så mörkt ut på den fronten om jag ska vara ärlig.

4 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Aha, som herr Strul men utan strulet? Jo saknar en händig herre ibland själv.

1:31 em  
Anonymous Anonym sa...

Hittar du någon händig karl och han har en kompis som är lika händig - hojta till ;)

5:38 em  
Anonymous Anonym sa...

han finns ju i sthlm, har pengar i alla fall ;-)

//Sofie

11:45 fm  
Anonymous Anonym sa...

glömde länken....
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,935317,00.html
//Sofie

11:46 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida