måndag, augusti 14, 2006

Falsk marknadsföring

Alla killar man träffar lyckas att kläcka ur sig nåt i början som senare visar sig var mer eller mindre helt falskt.

Exempel:
-Jag kan tänka mig att fjällvandra. Killen ifråga föredrar att helst inte gå utanför dörren.

-Jag läser böcker. Det vill säga allt utom skönlitteratur.

Jag kan ju hjälpa dig att bygga en bokhylla. Vart? Alltså menade du att den skulle sitta på väggen..

-Nää men hon är ju bara en gammal kompis. Som han tills för en månad sen hade sex med frekvent. Men näää hon gillar ju dig som ny tjej.

Det är faktiskt lite roligt.. måste finnas fler exempel..

3 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Ha ha...vad sägs om: "Jag är en friluftsmänniska" Ja, han öppnade balkongdörren innan han på nytt försjönk i TV:n.

10:25 fm  
Blogger mitt fyrverkeri sa...

ja och de man hittar på internet klipper gärna av sin flint på fotot..bland annat.

7:54 em  
Blogger Ängeln sa...

Va? Klipper av flinten.. Det var ju humor!
En kompis killes kompis hade en 10 år gammal bild från fjällen som man inte kunde se var 10 år gammal. Snacka om falsk marknadsföring!

8:17 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida