lördag, augusti 12, 2006

Bättre förr?

Så som den otroligt coola singeltjej jag är så kom jag precis hem från improviserad grillning hos kompisar. Spiknykter och slår på min tv. Fastnar på Minnenas Television. Det är melodifestivalen från 1984.

Ja just det! Det var det året Herreys slog igenom. Då 1984 vill jag minnas att jag tyckte att dom var coola och snygga eller åtminstone söta. År 2006 är inte min smak likadan. Killar med guldskor i grälla skjortor och vita brallor* är liksom... helt avtändande! Dessutom sjöng dom rätt falskt....

* Jättehög midja

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Vill minnas att Per hade en rätt bra pipa...

12:19 fm  
Blogger Ängeln sa...

Nja det var nog att överdriva.. dom var i alla fall mycket bättre när jag var typ 10-11 bast än nu!

7:18 fm  
Blogger mitt fyrverkeri sa...

Haha, vet du vad, jag råkade också se just det där och tänkte samma sak. Gud så nervösa dom verkade, inte alls sådär coola som jag mindes dom. Och falskt sjöng dom också...
Det var kanske inte bättre förr ändå?! :)

1:11 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida