torsdag, augusti 10, 2006

helgen som var

Häromdagen hade jag en chattdialog med en kompis som är född en bit in på 80-talet. Det var ett tag sen sist så jag kollade läget med karlar och sånt.

Jo men hon hade varit ute i helgen. Schysst, visst visst. Så jag frågar självklart hur gick om hon hade fått hugg:

Nej nej, det var lugnt. Snackade med en trevlig kille som har hört av sig och så. Sen sov en tjejkompis och vi hade lite sex.

Stopp. Stanna. Vad sa du i förbifarten? Att du hade sex med en tjejkompis?! Bara så där liksom. Alltså inte så att jag har nåt emot att tjejer har sex med varandra. Men att ha sex med kompisar är inte en normal sak för mig. Förnekar inte att det har hänt... men inte med någon tjejkompis..

Men vaddå? är det nåt ni brukar ha eller?


Näää det var första gången..men det kändes som en bra idé

Öhm jaha... tydligen är jag en gammal pryd stofil..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida