söndag, augusti 06, 2006

dagen efter

Det var faktiskt kul att gå på fotboll. Kvällen fortsatte med vin och middag på balkongen med tjejkompis för att sedan avancera in på Debasers uteservering. Trevligt som vanligt.

Hände inte mycket under kvällen men lite roligt hade jag åt en hyfsat packad skäggig långhårig kille med bajentröja som hade åsikter. Först och främst tyckte han att min topp var för lite u-ringad ( Ta da! - det var medvetet). Efter det stod han och diskuterade med min tjejkompis att det gick bra att ha sex med tjejer som har stora bröst men lika bra att ha sex med tjejer med små bröst. Åfan! Fint att han funderar...

Nåja blev inte så värst sent. Tydligen lyckades jag bli lite rund under fötterna för jag vaknade vid 6 med huvudvärk. En treo och sedan kröp jag ner under täcket igen och struntade i att jag hade tvättstugan kl 7. Det har inte blivit många knop gjorda idag.. åkte ut och lade mig på en brygga och solade/sov ett par timmar. Sen blev det hämtmat och nu laddar jag för ett bad.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida