måndag, augusti 07, 2006

Nedräkning

Sista veckan på semestern. Jag har börjat drömma om jobbet igen. Dessutom har jag haft jobbmobilen avständ i 2 veckor och har nu hysteriskt dåligt samvete och ångest över att sätta igång den. Lagom moget. Jag är fullständigt övertygad om att det är nån jäkla katastof som jag har glömt.

Dessutom så hade jag och chefen ett samtal innan sommaren som gick ut på att jag skulle fundera på vad jag tycker är kul och utvecklande. Ärligt talat har jag inte kommit fram till något alls. Förutom att jag blir sjukt lat av att vara ledig. Ska på sätt och vis bli skönt att börja jobba...

En vecka kvar alltså. Hur ska jag sammanfatta sommaren? Den gick fort! Jag har druckit en massa vin och kommit igång med att springa. Däremot har det inte blivit nån sommarflört utan trassel med Herr Strul. Känns som att jag är redo för något nytt. Vore nästan kul att dejta lite... kanske är så att jag börjar bli utvilad och har lite energi nu...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Schysst med semester ändå. Jag har haft två dagar i sommar och båda spenderades hos tandläkaren.

6:04 em  
Blogger Ängeln sa...

Jag är inne på sjätte veckan *skäms* dock inte i följd... och har dessutom mer att ta ut. Men nu börjar jag bli lite lat och rastlös hur nu det går att kombinera!

8:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Till historien hör att jag var ledig hela December + Januari... Så det är inte jättesynd om mig.

11:08 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida