lördag, maj 31, 2008

Skyll dig själv

Eftersom att jag bevisligen är ett ekonomiskt missfoster.. utan att överdriva! Nåväl, det innebär att jag eftersom att lånade pengar av pappa är så illa tvungen att jobba av dom så sitter jag nu och "jobbar" för pappa en lördag.

Bara tanken fick mig att klampa ner på stan och dricka lite vin och snacka strunt igår kväll. Så jag var inte alls pigg på att jobba idag. Men pappa är helnöjd. Tycker sannolikt att det är ganska mysigt att jobba med mig. Ni vet arbeta för La Familia är enligt honom the shit.

Nu ska jag utvärdera hemsidan och diskutera distributörer. Whoa! Det är snart 25 grader ute och jag sitter inne och fryser. Dessutom verkar han ha fått för sig att mitt engagemang i firman inte är tillfälligt. På följesedlarna står jag som försäljningsansvarig... utan att jag visste.

Låter som att de kan få lov att ringa på min mobil om pappa står för min mobilräkning? Vore väl ok?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida