tisdag, maj 20, 2008

Galen

Det är svårt att inte irritera sig på vissa i bland. Men som en god kollega får man ju göra sitt bästa för att hålla god min. Vilket vissa dagar är svårare än andra.

Dagen inleddes med ett oförlåtligt misstag.

Knäckebröd.

Det är inte ok att komma insläntrande och knapra på knäckebröd med smaskande ljud. Finns inte någon gång som det är ok. Men sedan fortsätter det..

Sörplar kaffe

Inte lite grann utan på riktigt. I ett i övrigt tyst rum. Just nu går jag inser jag att jag verkligen är en kärring. Och det känns grymt bra. För övrigt kan jag fylla på listan med saker jag retar mig på...

3 kommentarer:

Blogger puman sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

5:25 em  
Blogger puman sa...

Ljuvligt!!! Du har huvudet på spiken. 35 år gammal känner jag igen mig i din beskrivning :)

5:28 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag trodde det var kärringar som sörplade kaffe...
I min bok är det din kollega som är en kärring.

10:32 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida