onsdag, maj 21, 2008

Första intrycket

Det är ju allid lite intressant vilket intryck vissa människor gör. Härom veckan så fick jag träffa en ny kollega. Som verkade rätt ok osv. Ingen som jag kommer att ha något direkt att göra med men ändå.

Så vi gick bordet runt och alla presenterade sig i stil med:
Jooo jag är X antal år och bor där och där och har tidigare jobbat med ditten och datten.

Sen kommer vi till den nya kollegan som går ut sist. Han inleder med att berätta att han i helgen blev sambo... men en tjej som han träffat på internet så nu flyttade hon halva landet runt ner till honom.

Öhhh visst! Jag har inget emot att folk dejtar via nätet. Men det är väl inte det första du berättar på första dagen på nya jobbet??? Jag kommer givetvis alltid tänka på honom som internetraggaren...

3 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Men ursäkta,ha ha.. Är det där någon sorts, "så plockar vi poäng bland andra män genom att visa vår talang med att fixa brudar" eller? :D

8:42 fm  
Anonymous Anonym sa...

*asg* ja vad säger man... jag skulle väl iaf inte flagga för på ett nytt jobb att jag dejtat via nätet! Inte ens de på mitt jobb nu, där jag varit i 6 år vet om det..

2:11 em  
Blogger Ängeln sa...

Helt obegripligt och lite smått pinsamt. Men kan ju bara önska lycka till och undra över hur fan han tänker.

11:40 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida