torsdag, maj 15, 2008

Snart fredag

Varför finns det sämre dagar än andra? När man känner att nog sjutton kan det bli en finne i pannan. Kläderna känns lätt obekväma. Håret ser inte riktigt hundra ut och tittar man i spegeln så ser man ju rätt trött ut. Av någon anledning så uppträder dessa dagar alltid vid en viss tid i månaden dessutom. Inte nog för att man ska plågas, man ska känna sig ful också!!!

Men nu är det bara en och halv dag kvar till helgen. Jobbet är kul absolut men jag vill ha några dagar ledigt. Koppla av och fixa till hemma. Det finns ju projekt att ta tag i som att få ut några bilder till den där ramen jag köpte för minst ett halvår sedan. Eller fixa lite tyg och sy nya kuddar till vardagsrummet. Piffa lite.

Sen finns ju alltid balkongen...

6 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Kanske är det designat så att vi ska vara så frånstötande som möjligt just de dagar vi är biologiskt närmast att slå ihjäl någon idiot till mansperson...

För deras eget skydd så att säga...

3:10 em  
Blogger Ängeln sa...

Hmm intressant teori. Men är det inte så att det är då man skulle vara som mest sexig? Eller har jag fått det helt om bakfoten?

9:53 fm  
Blogger Ninde sa...

Helt om bakfoten. Det är väl eh..typ 14 dagar efter isåfall, rent biologiskt ;)

11:02 fm  
Blogger Ängeln sa...

Fast jag har nog kommit fram till att jag kan vara rätt mordisk vilken morgon som helst! Så det biologiska handlar nog om före eller efter frukost..

Och knäckebröd är förbjudet till frukost.

11:47 fm  
Blogger Ninde sa...

Före eller efter frukost? Före eller efter morgondusch skulle jag vilja säga...;)

3:38 em  
Blogger Ängeln sa...

Näää håller i sig tills jag fått kaffe i lugn och ro.. UTAN knäckebröd... kan avslöja att smaskningarna är tydliga dessutom.

11:39 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida