fredag, februari 29, 2008

fredag

och jag är sur som ättika. Kul sätt att inleda en helg.

Kunde inte sova mellan 03.30-05.00 för att sedan konstatera att när jag skulle åka och besiktiga bilen. Sista dagen innan körförbud så klart... så startar den inte vid 7 cirka 20 minuter innan jag ska vara på bilprovning. Kul.

Sen kommer jag till jobbet och blir nerringd över att månadens rapportering ska in. När jag sen inte får det att funka så blir jag nerringd. Får bita mig HÅRT i tungan för att inte påtala att skälet till att blir fel lär bero på att nån inte sagt var, när hur jag ska göra saker.

Så jag tröstade mig och mina kollegor med att köpa en massa fikabröd.. och nu sitter vi och inväntar killen som blivit utsatt för dagens bus. Förhoppningsvis flyger han i taket... hehehe!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida