tisdag, februari 19, 2008

Tisdag

Dagen då jag skulle vara frisk och hoppa runt av glädje i vårsolen. Det var tanken igår i alla fall. Nu är det tisdag och jag kan konstatera följade:

*Ingen hit att vakna kl 2 och inte kunna somna om. Finns bara en fördel.. jag började till slut städa.. så nu ser det faktiskt ok ut hemma.

*Förkylningen har inte alls försvunnit över natten. Lätt febrig idag. Ställde in kundbesöken.

*Det är dimma/grått ute vilket jag visste redan i natt då jag hörde båtarna ( lite mysigt med hamnstad)

*Jag har drömt om ett hus som jag såg på hemnet och sådeles bokat visning nu. Kanske är något trots allt?

4 kommentarer:

Blogger Ninde sa...

Hus? Låter hemskt vuxet..;)

3:30 em  
Blogger Ängeln sa...

Visst är det! Men vill ha mer utrymme... så att alla vänner kan komma ner och hälsa..

Jepp! Har tom gäststuga...

3:34 em  
Blogger Ninde sa...

Wow! Själv tycker jag det är lite stort med bostadsrätt.Typ
Har du invigt herr Strul i planerna? ;)

5:03 em  
Blogger Ängeln sa...

Haha! Näää kanske berättar den dagen jag har köpt ett hus.. Men han har något slags obegripligt hopp om att jag ska flytta tillbaka. Varför begriper jag inte.

9:01 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida