måndag, januari 28, 2008

Måndag

Släpade mig dödstrött till jobbet idag. Helgen har helt klart satt sina spår! Åldern tar ut sin rätt eller hur var det nu.. Men det är ju bara att bita ihop och tindra med ögonen om det nu är möjligt.

Däremot var det ju bara att krypa till korset och inse att jag inte kommer att leva en anonym tillvaro i staden längre. Vilket i klartext innebär att jag springer på mina kollegor när jag är ute. Nackdelen med att mer eller mindre vara ensam tjej på kontoret. Så idag blev det genomgång av helgens utgång...

Lite förundrade är dock att en av killarna nästan omgående kommenterade min hårförändring*. Har du klippt dig, eller använt plattång? Inser att min hår sannolikt som vanligt sett rufsigt ut senaste tiden. Självfall och blåst ute är ingen höjdare för frisyren...

* lite blonda slingor och allmän putsning

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida